toate cifrele care te interesează

0

eMAG a ținut clasicul eveniment de detaliere a Black Friday 2018, iar cu această ocazie am aflat și câteva cifre relevante, atât despre trecut, cât și despre viitorul din săptămâna următoare.

Black Friday se apropie cu pași repezi: în dimineața de 16 noiembrie vei face coadă ”la intrarea” pe site-ul eMAG alături de alte zeci de mii de persoane, ca să prinzi reduceri bune.

Fără să mai scriu de umplutură, o să-ți prezint succint cu ce s-a lăudat astăzi eMAG și ce promite pentru săptămâna viitoare, să fie bine ca să nu fie rău.

Cum a fost Black Friday în 2017 pentru eMAG

Anul acesta, termenul de Black Friday a ajuns la 88% dintre români, cu 9% mai mult decât anul trecut. În 2012, în al doilea an de reduceri, doar 27% aveau habar de ziua asta. 51% dintre români vor să cumpere ceva anul acesta.

Anul trecut, traficul a ajuns la 8,3 milioane de vizite pe site, iar 69% din trafic a fost efectuat de pe mobile. Vânzările generate în 2017 au fost de 360 de milioane de lei, față de 34 de milioane în 2011. Evident, toate aceste cifre sunt prognozate să crească la evenimentul din 2018. Va crește și numărul celor care fac cumpărături semnificative, de peste 500 de lei. Anul trecut au fost 150.000 de astfel de comenzi, față de 95.000 în 2015.

În 2017, Black Friday la eMAG a adus reduceri la 2.000.000 de produse, iar 85% dintre reduceri au fost cele mai semnificative din întregul an. În total, s-au făcut reduceri de 40 de milioane de euro, iar eMAG se laudă că a tăiat din prețuri cu 10% mai mult decât competitorii.

Black Friday 2018 la eMAG

Cifrele și propunerile pentru anul acesta arată și ele destul de bine. De data asta, vor fi reduceri totale de 220 de milioane de lei, adică vreo 47 de milioane de euro. Vor fi trei milioane de produse cu prețuri reduse, iar acestea vor proveni nu doar de la eMAG, ci și de la alți 6.000 de vânzători. Ca să nu le crape…

 

Citeste continuarea pe: AICI

Leave A Reply

Your email address will not be published.