Test Jaguar I-Pace. În România de la 77.945 euro

0



Jaguar, unul din brandurile cu o istorie glorioasă, înfruntă provocările viitorului lansând un rival pentru Tesla în segmentul premium al modelelor electrice. Primul test cu măsurători complete cu noul Jaguar I-Pace.

Domnilor și doamnelor, să pornim. Și de data aceasta treaba este serioasă. Pentru că nu mai vorbim de o mașină electrică de clasă mică sau compactă cum sunt BMW i3, Nissan Leaf, Hyundai Ioniq sau Renault Zoe ci de un crossover premium de clasă medie care devine primul rival adevărat al modelelor Tesla.

test Jaguar I-Pace (14)

Prin gabarit, alură, capacitate a bateriei, Jaguar I-Pace este un rival credibil al lui Tesla. Iar I-Pace este doar începutul ofensivei unei noi lumi (geografic și tehnic în același timp) pentru că la salonul de la Paris au fost prezentate în versiune de serie Audi e-tron și Mercedes EQC care se vor vinde și ele din 2019. Toate aceste modele vor pune presiune pe creaturile pionierului Elon Musk generând prima concurență reală pentru Tesla.

Și chiar dacă deocamdată Tesla nu are un model sport, să nu îl uităm nici pe Porsche Taycan care va deschide era mașinilor electrice sport de înaltă performanță.

Layout interior similar cu E-Pace și F-Pace

Dar până ce modelele mai sus menționate vor fi disponibile, să revenim la Jaguar I-Pace care rulează deja pe șosele în versiunea de producție. În primul rând, este primul Jaguar fără pistoane. În al doilea rând trebuie să remarcăm că noul crossover electric Jaguar nu este atât de futurist pe cât ne așteptam. Iar când te urci la volan și începi să îl conduci, te vei convinge că nu provine dintr-o galaxie paralelă și, deși înglobează multă tehnologie de propulsie neconvențională, este frate cu E-Pace și F-Pace.

test Jaguar I-Pace (10)

Diferențierea față de acestea din urmă în viața de zi cu zi este mai puțin amplă decât v-ați putea aștepta. Și spunem asta într-un sens pozitiv. Pe măsură ce vei utiliza mașina vei constata că…

 

Citeste continuarea pe: AICI

Leave A Reply

Your email address will not be published.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.