Test drive Test Drive Mercedes-Benz EQC – Liniștea dinaintea rațiunii

0

Sistem de propulsie





Odată cu generalizarea mașinilor electrice, va trebui să ne scoatem din program imaginea modelelor cu diverite versiuni de motorizare. În cel mai bun caz vorbim despre același sistem de propulsie care oferă mai mulți cai putere scoși dintr-un simplu switch software. Asta dacă oferă.

În cazul lui EQC, de exemplu, clienții nu au de ales între mai multe variante de motorizare, ceea ce simplifică masiv lucrurile în comparație cu orice alt model din gama clasică a nemților: EQC 400 4Matic este singura versiune de motorizare disponibilă, diferențele dintre mașini fiind făcute de liniile de echipare și de personalizare.

EQC 400 4 matic oferă două motoare electrice identice ca putere – 150 kW fiecare, unul pe puntea față, celălalt pe puntea spate. Dispunerea lor face ca mașina să ofere practic tracțiune integrală – roțile din față sunt învârtite de un motor, cele din spate de celălalt, chit că scopul lor e ușor diferit: motorul frontal este optimizat pentru rulare la sarcină scăzută, în timp ce motorul posterior este construit pentru a îmbunătăți experiența dinamică a mașinii.

Altfel spus, vei rula în majoritatea timpului ajutându-te de motorul frontal, care la apăsarea mai serioasă a pedalei (sau la comutarea în modul Sport) este ajutat instantaneu de cel posterior.

În total, sistemul dezvoltă 408 CP (sau 300 kW, pentru că vorbim aici de motoare electrice), iar cuplul maxim disponibil imediat este de 760 Nm. 

Pot să pară cifre…

 

Citeste continuarea pe: AICI

Leave A Reply

Your email address will not be published.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.