Test drive Test Drive Ford Ranger Raptor – Devoratorul de nisip

0

Ford Ranger
Ford Ranger Raptor 2.0 Diesel 213 CP

  • Pret de pornire
    n/a €
  • Pret model testat
    n/a €

Motor / Transmisie





Faceliftul primit de Ranger a făcut curățenie generală sub capotă, acolo unde s-a renunțat la vechile motorizări, cu cilindree mare. Nu mai există motoarele TDCI de 2.2 și 3.2 litri. Acum există doar un TDCI de 2.0 litri cu 130 și 170 de cai putere. Tot el beneficiază și de o versiune biturbo, capabilă să livreze 213 cai putere.

Fiindcă e vorba despre un derivat al diviziei Ford Performance, e clar că Ranger Raptor este disponibil doar cu unitatea diesel de top. Are resurse suficiente pentru rulare pe asfalt, dar și pentru off-road. Nu ai însă o explozie, o senzație că sub tine se ascunde un adevărat puseu de adrenalină. Mi-aș fi dorit tare mult un motor pe benzină similar cu ce vedem pe Ford F-150 Raptor în Statele Unite. Ar fi fost o mașină care îți ia mințile.

Probabil de aceea americanii au stat cuminți. Să nu mă înțelegeți greșit. Nu e ca și cum cei 500 de Nm nu sunt suficienți. Te ajută fantastic de mult. Imaginați-vă că am străbătut dune de nisip cu motorul ăsta și am răzbit. Nu am rămas blocat, deși au fost anumite urcări pe dune în care aș fi simțit nevoia mai multor resurse, să simt că acul turometrului nu se…

 

Citeste continuarea pe: AICI

Leave A Reply

Your email address will not be published.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.