Test drive Skoda Scala

0



Urmașul lui Skoda Rapid se numește Skoda Scala și va debuta în luna mai pe piața românească. Primele impresii de la Split despre modelul care umple golul dintre Fabia și Octavia și care va fi oferit doar sub formă de hatchback.

Skoda înlocuiește Skoda Rapid cu Skoda Scala dar între cele două modele există multe diferențe. Vestea bună este că noua Skoda Scala se prezintă ca un model cu pretenții superioare atât din punct de vedere al materialelor, finisării, tehnologiei și designului, îndepărtându-se de ideea de low-cost promovată cumva de Rapid.

Spunem acest lucru pentru că pe Scala debutează noul limbaj de design al mărcii Skoda, sistemele multimedia de nouă generație cu SIM integrat la modelul de top Amundsen, platforma MQB A0 este cea utilizată la Audi A1, Seat Arona sau VW T-Cross și la interior regăsim materiale de calitate net superioară comparativ cu Rapid.

test drive Skoda Scala Split aprilie 2019 (7)

Vestea proastă este că Skoda Scala va fi oferită doar ca hatch în timp ce la vechea generație peste 80% din vânzări au fost reprezentate de versiunea liftback, versiunea Spaceback (hatch)  reprezentând mai puțin de 20% din vânzări. Însă oficialii Skoda sunt încrezători că obiceiurile se schimbă și clienții se vor reorienta spre hatchback. Pentru Porsche România, Skoda Rapid a fost un pilon de vânzări, fiind al doilea cel mai bine vândut model Skoda după Octavia și contribuind la obținerea poziției a doua de către Skoda în clasamentul celor mai bine vândute mărci de import după sora VW.

A fost la fel în cazurile lui Renault Clio Symbol sau Hyundai Accent, cumpărătorii orientându-se spre modelele noi hatch sau break.

Mult spațiu interior și portbagaj uriaș

După primele impresii de condus, putem spune că Skoda Scala livrează exact ceea ce te aștepți de la o Skoda: mult spațiu interior, o ținută de drum sigură și confortabilă și o finisare solidă. Pentru mine, Skoda Scala este întruchiparea perfectă…

 

Citeste continuarea pe: AICI

Leave A Reply

Your email address will not be published.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.