Test drive Seat Tarraco 2.0 TDI 190 CP DSG7 4Drive

0



Într-un segment care a crescut cu 15% în 2018, se infiltrează și SEAT Tarraco, cu care facem cunoștință în versiunea diesel de top: 2.0 TDI 190 CP 4Drive Xcellence.

Foto: Adrian Cobzașu

Privește amenințător prin ochii full-LED (standard) la haita de SUV-uri medii care l-a încolțit. Este nou în ring, dar nu se teme. Îi observă pe rând: Peugeot 5008, cel mai puternic dintre ei a vândut 78.832 unități în Europa anul trecut și nici măcar nu are tracțiune integrală. Lângă el, Toyota RAV4 (68.779 unități), a primit o generație nouă anul trecut, dar nu oferă decât 5 locuri.

test drive Seat Tarraco 2.0 TDI 190 CP DSG7 4Drive

Tarraco are de toate: și tracțiune integrală, și 7 locuri, deci cum să nu-i depășească? Își mută privirea spre locul trei din segment și…ce-i văd ochii? Fratele Skoda Kodiaq îl privește din umbra celor 63.990 unități, cu 26.364 unități peste celălalt frate, VW Tiguan Allspace. Amândoi au și tracțiune integrală, și 7 locuri, și platforma, și motoarele lui Tarraco, și totuși n-au reușit să cucerească segmentul. Brusc, junele iberic înțelege că lumea nu e atât de simplă pe cât și-o imagina.

Cel mai mare Seat construit și primul SUV Seat cu 7 locuri 

Deși abia născut, Tarraco este cel mai mare SEAT construit vreodată, și își ajută compania mamă să acopere 80% din clasele de mașini comercializate în Europa. A apărut în cel mai fericit moment din viața spaniolilor, care au comercializat 517.600 unități în 2018, cu un progres de 10,5% față de anul precedent.

La exterior, deși a păstrat proporțiile lui Kodiaq și Tiguan Allspace, are linii evident mai agresive și oferă lumini full-LED standard, încă din echiparea de bază, Style. Pe mine mă așteaptă în parcare, însă, vârful de gamă, Xcellence, care stă pe jante Supreme de 20 de inci (709 euro, standard fiind jante de 19 inci) și aduce câteva accente cromate, precum barele longitudinale de pe plafon și ramele…

 

Citeste continuarea pe: AICI

Leave A Reply

Your email address will not be published.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.