Test drive Mercedes-Benz GLC 300 d 4Matic facelift

0



După patru ani, Mercedes-Benz actualizează best-seller-ul GLC, în efortul de a-și menține competitivitatea într-un sector de piață din ce în ce mai aglomerat. Primul test cu GLC 300 d 4Matic, care înlocuiește în mod eficient atât dieselul cu patru cilindri GLC 250 d, cât și marele V6 GLC 350 d.

Foto: Mercedes

GLC este cel mai bine vândut SUV din gama Mercedes-Benz. Lansat în 2015, modelul de clasă medie trebuie să se confrunte acum cu rivali mai noi, operațiunea de facelift fiind o gură binevenită de oxigen. Dar, nu așteptați o revoluție. Schimbările cu adevărat relevante se concentrează, așa cum se întâmplă adesea în cazul actualizărilor modelelor de succes, asupra tehnologiilor înglobate la bord și a motorizărilor ultra-eficiente.

Mercedes-Benz GLC 350 d 4MATIC

La exterior, Mercedes GLC facelift poate fi recunoscut grație grilei discret modernizate cu aspect de diamant și bare orizontale cromate duble. Farurile LED standard sunt mai înguste și se potrivesc mai bine cu limbajul actual de design Mercedes – acum puteți comanda și farurile inteligente cu tehnologie Multi-Beam LED (1.457 euro). Stopurile full LED, barele de protecție și evacuările duble cromate au fost, de asemenea, redesenate.

Lista noutăților continuă în interior, acolo unde Mercedes a înzestrat GLC cu cel mai recent sistem de infotainment al său: MBUX. Acesta întâmpină pasagerii cu noile funcții de comandă vocală și asistență interactivă („Hey Mercedes”), bazată pe inteligența artificială. Afișajul central de 10.25 inch (654 euro, standard 7 inch) răspunde acum și la atingere, în timp ce cadranele de bord pot fi înlocuite cu instrumente complet digitale (892 euro), cu diagonala de 12,3 inch. Opțional, Mercedes oferă un sistem de navigație cu realitate augmentată (773 plus 297 euro), alături de un head-up display color (1.178 euro).

Mercedes-Benz GLC 350 d 4MATIC

Din fericire, Mercedes nu a uitat și că GLC este, mai presus de orice, o mașină de familie…

 

Citeste continuarea pe: AICI

Leave A Reply

Your email address will not be published.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.