Tacticile înșelătoare ale Booking.com și altor site-uri similare vor fi oprite

0

Booking.com, Trivago și alte site-uri care-ți pun la dispoziție cazare în diverse țări folosesc diverse tactici ca să te forțeze să iei o decizie. Din fericire, sunt obligate să renunțe la asta.

Booking.com, Hotels.com, Expedia, Agoda, eBookers și Trivago au fost anchetate de către Autoritatea pentru Concurenţă şi Piaţă (CMA). Autoritatea a intervenit în urma sesizărilor numeroase primite de la clienți referitor la taxe ascunse, reduceri înșelătoare și tactici prin care clienții erau presați să cumpere cât mai repede.

Mesajul cu care ești poate familiar de pe site-uri ca Booking.com e: „Grăbește-te, este ultima cameră”. Mesajul e înșelător, pentru că, de cele mai multe ori, nu-i ultima cameră. Totuși, asta te forțează să te decizi mai repede și să iei o decizie impulsivă, de teamă c-o să pierzi o ofertă prea bună.

Aceste șase site-uri de rezervări online vor aduce schimbări majore și, mai important, vor trebui să renunțe la astfel de mecanisme. CMA a decis că se impune o astfel de măsură, deoarece aceste tactici nu îi ajutau pe clienți să găsească cea mai bună ofertă și nu le arătau costul real al rezervărilor. Mai mult, clienții erau induși în eroare cu privire la popularitatea unității de cazare de care erau interesați.

Astfel, mesaje ca: „Alte […] persoane au rezervat deja” sau „Alte […] persoane se uită acum la această proprietare” vor deveni istorie și mecanismul de rezervare va fi un pic mai transparent. Site-urile respective vor trebui să fie mai clare în mesajele afișate, fie că e vorba de căutări, fie că-s termenii de rezervare. Vor trebui, de asemenea, să specifice dacă o unitate de cazare este afișată mai sus în listă, pentru că plătește promovare.

Site-urile ca Booking.com vor fi obligate să afișeze numărul real al persoanelor care se uită la o ofertă și să specifice dacă acestea sunt…

 

Citeste continuarea pe: AICI

Leave A Reply

Your email address will not be published.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.