Oana Zăvoranu, atac la creatorii de modă. „N-aveți nici măcar un chilot de-al vostru pe care să-l purtați”

0

 

În mediul online, Oana Zăvoranu s-a dezlănțuit. Ea și-a spus părerea despre modă, dar și despre cei care se pretind a fi designeri.

„Există niște principii foarte clare în opinia mea în momentul în care te lansezi în lumea modei ca și creator de modă și nu mă refer aici la găinile amețite care cică fac și ele modă, rochii cărora li se descoase fermoarul instant sau le cad paietele sau te miri ce flanele sau chiloți obosiți care se deșira la cabina de probă.  

Nu, mă refer la un creator de modă care are pretenții de la el. În primul rând trebuie să ÎȘI ASUME STILUL. Nu poți să porți deux-pieces zilnic și tu să creezi haine casual spre urban style, pentru că nu ești credibil. Ceea ce creezi trebuie să te reprezinte și să ofere încredere celui căruia i te adresezi, că ASTEA sunt haine pe care TU ca și creator le-ai purta. 

Al doilea lucru este, că trebuie să îți pui amprenta atât de bine asupra a ceea ce faci, încât ele să devină ușor RECONOSCIBILE, adică să fie aproape instant asociate cu brandul tău, să nu creeze bâjbâială sau confuzie, gen o fi Balmain sau Dsquared? Știii sigur după anumite elemente de style că este clar una, nu cealaltă. Asta dacă ai personalitate, firește, că dacă ești prostănacă și fără orgoliu… Nu poți să te pretinzi caviar, dacă tu ești ridichie !(cunoscătorii înțeleg ce spun).

Ca viitor creator de modă, mă voi asigură că îmi voi pune stilul și amprenta puternic pe hainele făcute (subliniez, făcute și concepute de mine) și nu se vor crea confuzii, în sensul că ceva de-al meu este ceva făcut de vreo rapandulă „fashionistă”. 

Și esențialul: 
UN CREATOR CU PERSONALITATE, ÎȘI PROMOVEAZĂ HAINELE LUI ȘI LE DĂ PUTERE ȘI CREDIBILITATE, CÂND LE POARTĂ CHIAR EL, că dacă nu le porți nici măcar TU, de ce le-ar purta altcineva ?

Ați înțeles „creatorii din…

 

Citeste continuarea pe: AICI

Leave A Reply

Your email address will not be published.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.