Nimeni nu vrea mașina lui Ceaușescu. ANAF i-a scăzut prețul

0

SUV-ul Aro 304 care a aparținut cândva lui Nicolae Ceaușescu va fi iar pus la vânzare, de data asta la un preț mai mic decât prima dată. Se pare că românii nu mai sunt atât de interesați de mașinile cuplului Ceaușescu, după ce au descoperit altele mai bune.

Prin anii ‘90, toți românii erau hămesiți după lucrurile pe care le-au avut Nicolae și Elena Ceaușescu. După execuția lor, a urmat o vânătoare a restului membrilor familiei, dar și a bunurilor cu care s-au desfătat aceștia.

Unii au reușit să pună mâna pe câteva lucruri de valoare (prin diverse mijloace), dar, cum foarte puțini dintre ei s-au ocupat cu afaceri curate, bunurile lui Ceaușescu s-au întors, cumva, înapoi în „vistieria” statului după ce au fost confiscate de autorități.

Anul trecut, prin luna decembrie, puțin înainte de Crăciun, ANAF a anunțat că era scos la licitație un autoturism Aro 304 care i-a aparținut fostului dictator.

Prețul de pornire al mașinii era de 137.400 de lei (în jur de 29.000 de euro), iar licitația a început pe 31 decembrie 2018.
Aro condus de Ceaușescu a fost produs în 1977 la uzina de la Câmpulung, are o capacitate cilindrică a motorului de 2.495 centimetri cubi și a parcurs doar 72.453 de kilometri. SUV-ul are culoare gri-albăstrui, aceeași culoare care se folosea și pe autoturismele Dacia ale vremii.

Cât costă mașina Aro condusă de Ceaușescu

Să fi fost un preț prea mare pentru o mașină atât de veche, dar, totuși, nu chiar atât de „antică”? Se pare că da, pentru că nu s-a arătat nimeni interesat, de vreme ce ANAF o scoate iar la licitație.

O nouă vânzare este programată pentru pentru data de 7 martie, iar Fiscul a scăzut prețul autoturismului cu 25%, adică prețul de pornire va fi de 103.125 lei (21.700 de euro).

Mașina a ajuns pe mâinile lui Ovidiu Tender, dar a pierdut-o după ce ANAF-ul i-a descoperit înșelătoriile și afacerile care…

 

Citeste continuarea pe: AICI

Leave A Reply

Your email address will not be published.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.