Mark Zuckerberg vrea să te convingă că nu te vinde cu acest articol

0

Mark Zuckerberg, fondatorul Facebook, a simțit nevoia să apere modelul de business al companiei și explică de ce este important să vândă reclamă și te asigură că nu-ți vinde datele. Asta daca mai crezi în ce spune.

„Facebook face 15 ani luna viitoare. Când am început Facebook nu am încercat să fac o companie globală. Am realizat că oamenii pot găsi orice pe internet, mai puțin lucrul care contează cel mai mult: oamenii. Așa că am construit un serviciu care să conecteze oamenii și care să-i ajute să se cunoască mai bine”, începe Mark Zuckerberg articolul din cotidianul Wall Street Journal.

Apoi el continuă să explice cum că acest serviciu este menit pentru toată lumea și, drept urmare, trebuie să fie gratis. Totuși, pentru a putea susține rețeaua este nevoie de vânzarea de reclamă. Apoi el continuă să argumenteze cum că oamenii vor să vadă reclamă cât mai personalizată, cât mai relevantă pentru ei.

„Așa că ne uităm la ce pagini vizitează, ce pagini apreciază, pe ce dau click și la alte semnale apoi le cerem publicitarilor bani pentru a arăta reclamă pentru o anumită categorie de persoane”, spune el.

Însă te liniștește apoi și-ți spune că ai un control foarte mare asupra reclamelor pe care le vezi pe rețea și că tot ce trebuie să faci este să umbli în setări. Însă el nu-ți spune că toate aceste opțiuni sunt ascunse în setări astfel încât să te descurajeze să le activezi. „Noi lucrăm separat cu publicitarii pentru a-ți afișa reclame relevante pentru tine. Acest model poate fi opac și oamenii nu au încredere în sisteme pe care nu le înțeleg”, continuă el.

Apoi el spune că oamenii presupun anumite lucruri despre Facebook despre care Mark Zuckerberg zice că nu sunt adevărate. „Nu vindem datele persoanele, chiar dacă de multe ori se spune asta (n.r. oare de ce?). De fapt, pe noi nu ne-ar avantaja vânzarea datelor…

 

Citeste continuarea pe: AICI

Leave A Reply

Your email address will not be published.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.