Google încearcă norocul cu o nouă rețea socială, dar va eșua, din nou

0

Google+ a fost un eșec, dar asta nu oprește compania americană de a încerca realizarea unei aplicații de social media la fel de mare ca Facebook.

Area 120, incubatorul Google, lucrează la o nouă aplicație de tip rețea socială numită Shoelace. Prin intermediul ei, utilizatorii ar putea organiza evenimente sau activități. După ce instalezi aplicația, ți se cere să-ți alegi niște interese, pasiuni, apoi Shoelace îți recomandă niște activități pe care le numește „loops”.

Poți să-ți organizezi propriile evenimente și există și o hartă unde poți vedea unde se organizează evenimente sau activități (plimbare în parc etc).

Lansarea Shoelace vine la doar câteva luni după ce Google a închis oficial Google+, unul dintre cele mai răsunătoare eșecuri ale Google. Totuși, aici gigantul american nu mai face aceeași greșeală ca în trecut și nu încearcă să înglobeze toate funcționalitățile unei rețele sociale ca Facebook.

Shoelace se concentrează pe evenimente și pe o socializare mai personală a utilizatorilor. Poate cineva s-a mutat într-un nou cartier și vrea ca altcineva să-i explice cum stă treaba. Face un eveniment în Shoelace și se poate întâlni cu alți vecini de cartier.

Shoelace, o rețea socială Google pentru evenimente

Aplicația este disponibilă pentru iOS și Android, dar funcționează doar pe bază de invitație și este disponibilă doar în New York. Google speră să extindă aplicația și în alte orașe din SUA.

Shoelace pare să fie o altfel de încercare în lumea asta a social media, dar nu o văd având un succes prea mare. Shoelace seamănă foarte tare cu Schemer, o altă aplicație pentru organizare de evenimente lansată de Google în 2011. Aceasta a fost închisă în 2014.

O fi descoperit Google ceva nou dacă încearcă același lucru a doua oară? Sau este doar o mișcare disperată de a încerca să se lupte cu Facebook?

În ultimă…

 

Citeste continuarea pe: AICI

Leave A Reply

Your email address will not be published.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.