Ferrari a prezentat unicatul P80/C: modelul destinat circuitelor a fost inspirat de legendarele Ferrari 330 P3 și Dino 206 S

0

Ferrari a oferit primele informații referitoare la unicatul P80/C. Modelul este destinat circuitelor și a fost produs având la bază arhitectura lui 488 GT3, în timp ce designul a fost influențat de celebrele Ferrari 330 P3 și Dino 206 S.

Newsletter
Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.

Luni seară, Ferrari a publicat primele imagini și detalii referitoare la unicatul P80/C. Modelul este destinat exclusiv circuitului și a fost dezvoltat împreună cu divizia din cadrul Ferrari Styling Center.

Ferrari nu menționează numele clientului care a comandat noul P80/C, însă reprezentanții producătorului din Maranello au specificat că modelul a fost „croit” și cu ajutorul acestuia. Din punct de vedere estetic, italienii au reușit să integreze pe noul P80/C o serie de elemente de design care în trecut au putut fi admirate pe legendarele Ferrari 330 P3 și Dino 206 S.

Partea de design a demarat în 2015, iar la baza lui P80/C se află platforma lui Ferrari 488 GT3. Caroseria a primit o mulțime de elemente aerodinamice noi, iar italienii spun că toate accesoriile de la nivelul exteriorului au fost fabricate manual.

Interiorul pregătit de Ferrari este specific modelelor destinate motorsportului. Italienii propun scaune cu structură din fibră de carbon și tapițerie din Alcantara, un instrumentar digital de bord de mici dimensiuni, un volan cu design inspirat de cele folosite pe monoposturile de Formula 1 și panouri din fibră de carbon.

Pentru moment, oficialii constructorului din Maranello nu au publicat detalii despre performanțele lui P80/C. Întrucât modelul mizează pe arhitectura lui 488 GT3, ne așteptăm ca sub capota unicatului P80/C să fie același motor V8 biturbo de 3.9 litri.

Resursele oferite de unitatea pe benzină ar putea trece cu ușurință…

 

Citeste continuarea pe: AICI

Leave A Reply

Your email address will not be published.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.