EXCLUSIV | Alt meci, acelaşi rezultat şi un nou discurs dur al lui Valeriu Iftime: „Nu ştiu ce face Ciobotariu, îl aştept la Botoşani să vorbim. Sunt confuz!”. Jucătorii pe care-i critică public: „E de pensie, l-aş ţine în afara lotului!”

0

FC Botoşani a pierdut şi pe terenul lui Gaz Metan, 0-2, a rămas cu un singur punct în patru etape din play-out şi e intrată serios în lupta pentru evitarea retrogradării, iar înfrângerea a provocat o nouă reacţie dură a patronului Valeriu Iftime la adresa propriei formaţii şi a antrenorului Liviu Ciobotariu (48 de ani).

Etapa trecută, după 1-2 acasă cu Călăraşi, omul de afaceri moldovean a avut un discurs dur, în care i-a criticat pe Ciobotariu şi câţiva dintre jucători. Alt meci, aceeaşi exprimare slabă, acelaşi tip de reacţie din partea omului cu banii. Ce l-a deranjat pe Iftime? Incapacitatea lui Ciobi de a da restartul aşteptat, în primul rând: „Normal că sunt supărat, prima repriză a fost foarte slabă, am aşteptat ceva de la Liviu, dar nu ştiu ce face. Îl aştept să se întoarcă la Botoşani, apoi voi vorbi cu el. Nu e neapărat vorba despre rezultatul de azi, pentru că Gazul e o echipă bună, e grav ce s-a întâmplat cu Călăraşi şi că am luat un punct cu ultimele trei clasate din Liga 1. Sunt confuz, acum, credeţi-mă! Nu vreau să mă gândesc încă la decizii radicale, dar nu ştiu de ce Liviu nu schimbă ceva, pentru că nu avem vlagă, jocul nu se leagă”, a declarat Iftime, pentru ProSport.

Ce nu i-a plăcut patronului? Folosirea lui Ongenda în bandă, lipsa vitezilor pe benzi şi jocul slab din axul central al apărării: „Nu înţeleg de ce nu jucăm cu Ongenda număr zece, e singurul care ştie să paseze cum trebie. Jucăm fără greutate, fără benzi în afară de Golofca, fundaşii centrali sunt aşa cum sunt. E acelaşi borş neîncălzit, am primit al şaptelea sau al optulea gol de lângă Burcă, am alţi doi fundaşi centrali pe care nu înţeleg de ce nu-i văd”, ne-a mai spus conducătorul moldovenilor, care nu s-a ferit să-l critice pe…

Citeste continuarea pe: AICI