„Dumnezeu nu doarme şi probabil că a fost o palmă şi pentru ce i-a făcut lui Claudiu Niculescu”. Intervenţie critică asupra lui Rednic!

0

Cristi Munteanu a vorbit despre haosul în care se află clubul Dinamo, care se află pe locul 11, cu 22 de puncte, şi, mai mult, care are de rezolvat scandalul iscat între Sergiu Hanca şi peluza dinamovistă. Pe lângă problemele evidente, fostul portar dinamovist a vorbit şi despre Mircea Rednic.

„Puriul” a fost adus de Dinamo pentru a duce echipa în play-off, dar totul merge din rău în mai rău. Cristi Munteanu a găsit câteva explicaţii pentru insuccesul lui Rednic, până în acest moment: „În acest an, Dinamo a avut un joc mediocru, submediocru. Şi cu Rednic, şi fără Rednic… Dinamo are clar echipă de play-off, dar nu ştiu ce frământări au fost acolo, ce s-a întamplat, de ce nu merg lucrurile. Rednic a ajuns deja la 11-12 meciuri, a mers 1-2-3 etape să dea vina pe alţii. Din mişcările pe care el le face, e clar! Eu mi-am dat seama că el pregăteşte sezonul viitor. Eu zic de o lună că sezonul ăsta e terminat. Rednic nu a abordat de la început cum trebuie, nu a avut speech-ul ca să-i facă să joace.

Poţi să spui orice, dar nu că Rednic nu a preluat o echipă de la Bratu, nu de la Niculescu, care să nu fie de play-off. Dacă mai pui şi experienţa lui, şi valoarea lui de antrenor… Discursul lui a fost prost de atunci, şi-a pierdut vestiarul, iar meciul cu Craiova a fost un foc de paie. E o prostie asta cu blat cu Craiova. Craiova se bate la campionat şi face blat ca să ia 3 goluri de la Dinamo? E o tâmpenie!

Cred că va avea răbdare Negoiţă cu el, pentru că nu-şi permite să-l demită şi pe el. Nu se va bate la retrogradare, dar va fi la fel ca în sezonul trecut. Rednic trebuie să deschidă acum ochii bine, ca să vadă ce face. Să-şi formeze lotul pentru sezonul viitor. Să pregătească lotul şi să se bată, frate, la campionat, la primele trei locuri!”, a declarat Cristi Munteanu pentru…

Citeste continuarea pe: AICI