De ce am început să părăsim cu toții rețelele sociale

0

Rețelele sociale nu mai sunt ce-au fost odată, iar declinul giganților începe să prindă contur, pe fondul diverselor decizii luate de acestea.

Fiecare rețea socială a făcut greșeli care s-ar putea să coste mai târziu. Facebook a ajuns să fie o companie extrem de urâtă de public, iar respectul pentru datele tale personale nu pare să existe. Instagram e omorâtă încet, dar sigur, de Facebook, prin tot felul de schimbări care descurajează utilizatorii. Snapchat a pierdut bătălia cu Instagram; se copiază uneori reciproc. ”Vedetele” de pe YouTube dovedesc că sunt cam ca miliardarii anilor noștri ’90, de carton. Twitter a adus mai mult spațiu pentru postări, dar n-a impresionat. Tumblr renunță la pornografie și-și semnează sfârșitul astfel.

Încălcarea intimității ar putea fi, din păcate, cea mai mică problemă pe care o au utilizatorii. Din păcate, tinerii încă nu sunt foarte conștienți de problema intimității și confidențialității pe internet; în continuare, mulți se pozează în ipostaze compromițătoare și se postează pe net. Situația e similară cu cea a celor mai în vârstă, care nu înțeleg atât de bine parolele și preferă să folosească data nașterii pentru a-și securiza un cont.

Mai frustrante devin reclamele, de care nu prea mai ai cum și unde să scapi, indiferent că ești pe un site sau pe altul. Problema e că reclamele devin din ce în ce mai intruzive și mai dese. Când ai de-a face cu trei-patru postări pe Instagram, iar apoi îți e servită o postare sponsorizată, începi să petreci mai puțin timp dând scroll. Pe YouTube, ai ajuns să primești două reclame consecutive, că nu era de-ajuns una. Astfel de lucruri îndepărtează utilizatorii.

Per total, lumea are o încredere din ce în ce mai scăzută în social media. Cei care au fost mai naivi acum ani buni, când rețelele sociale prindeau avânt, acum înțeleg mai bine care…

 

Citeste continuarea pe: AICI

Leave A Reply

Your email address will not be published.