Ce înseamnă de fapt să fii influencer. Kim Kardashian și tendintele inițiate de ea

0

Zilele acestea ne lovim din ce în ce mai des de conceptul de ‘influencer’, dar de cele mai multe ori acesta reprezintă doar o titulatură și nu ceea ce este de fapt. Denumirea de ‘influencer’ trebuie să fie susținută de esența acestui statut și anume de puterea asupra maselor, de capacitatea de a influența, cunatificabil, un număr considerabil de oameni în ceea ce privește alegerile lor zilnice, raportate la stilul de viață și la activitățile cotidiene cu care aceștia empatizează.

Desigur, de când analiștii de business au acceptat și ‘certificat’ această noțiune, au aparut diverse ramuri ce pornesc din conceptul-mamă, printre care și cea de “microinfluencer”, adică cineva cu idei interesante, de urmat, dar care nu deține puterea suficientă, adică expunerea sau vizibilitatea necesare, ca să își exercite această “funcție”.

În ce constă, de fapt, valoarea unui influencer? Acesta lansează o idee, o părere, un concept, o transmite publicului prin intermediul canalelor media care îi oferă conexiunea cea mai strânsa cu propria comunuitate (social media, TV, ș.a.m.d.), aceștia o adoptă și astfel devine o treabă virală și respectiv un trend. De aici, nu doar masele și celebritățile preiau acest trend, dar și businessurile mari de profil, care profitând de “slăbiciunea” pieței pentru un anume subiect sau item, o vor traduce într-un produs care le va genera profit instantaneu colosal. Vom vedea exemple concrete în cele ce urmează.

Ca sa ilustrăm corect și clar această noțiune, am ales-o pe notoria Kim Kardashian, care, ca un inflencer veritabil, nu are nevoie de nici o introducere.

Outfiturile mama-fiică asortate

Din primul moment în care Kim a aparut cu fiica sa, North West, îmbracăte în rochii cu paiete argintii, asortate, imaginea aceasta a devenit virală și în cel mai scurt timp a fost preluată și transformată într-o idee de business extrem de…

 

Citeste continuarea pe: AICI

Leave A Reply

Your email address will not be published.