Aventura americană continuă pentru Toyota Gazoo Racing

0



Echipa Toyota Gazoo Racing se află în plină pregătire pentru cursa de 1000 de mile de la Sebring,
cea de a şasea rundă a Campionatului Mondial de Anduranţă FIA

Circuitul Sebring International Raceway a devenit foarte familiar celor de la Toyota, ei efectuând teste în februarie, timp de trei zile plus unele colective în week-end-ul trecut. Astăzi, a avut loc debutul oficial al cursei cu două sesiuni de antrenamente libere de 90 minute fiecare.

In mijlocul spectatorilor sosiţi în număr mare, hibridul Toyota TS050 cu nr 7 pilotat de Mike Conway, Kamui Kobayashi şi José María López a stabilit cel mai rapid tur de antrenament, cu timpul de 1 min 41.730sec, în timp ce maşina cu nr. 8 a lui Sébastien Buemi, Kazuki Nakajima şi Fernando Alonso s-a clasat a doua, mai lentă cu 0.532sec.

Cu toate că pe întreaga durată a week-end-ului trecut vremea a fost însorită, pista a avut de suferit ca urmare a desfaşurării unor curse monomarcă, asfaltul fiind acoperit cu bucăţi de cauciuc. De asemenea, vântul lateral foarte puternic a forţat piloţii Toyota să schimbe setup-ul bolizilor iar timpii au fost uşor mai slabi decât cei obţinuţi sâmbăta trecută.

A doua sesiune de antrenamente libere a început la apusul soarelui, bolizii fiind nevoiţi să circule la lumina farurilor, simulând, astfel, condiţiile pe care le vor întâlni în calificări şi în cursa propriu-zisă.  In total, au fost parcurse 181 de tururi, însumând 1089 km.

 Timpul pe tur obţinut de Jose a fost mai rapid decât cel realizat în calificările anului trecut şi, dacă joi seara, acesta reuşeşte aceeaşi performanţă, timpul său va fi trecut în cartea oficială de recorduri a circuitului.

„Totul a decurs fantastic astăzi. Cu fiecare tur, mă împac şi mai bine cu circuitul. Totuşi, faţă de zilele trecute, circuitul a fost foarte murdar, fiindu-mi imposibil să fac un tur curat de circuit”, mărturisea Lopez.

Fernando Alonso,…

 

Citeste continuarea pe: AICI

Leave A Reply

Your email address will not be published.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.